Gratis verzending boven €75

Retourbeleid

Is je bestelling niet precies wat je verwacht had? Dat is jammer om te horen.
Bij Steve Madden retourneer je gemakkelijk jouw ongedragen schoenen, tassen, kleding en accessoires. We bieden een retourperiode van 30 dagen, tellend vanaf de dag dat je bestelling is geleverd. 

We raden je aan om schoenen op een zachte, schone ondergrond te passen. Gebruik voor het retourneren van je bestelling de meegeleverde pakbon. Mis je de pakbon? Dan kan je deze hier downloaden. 

Volg onderstaande stappen:
1. Ga naar https://stevemadden.returnista.com/ en volg de stappen om je retour aan te melden. Je bestelnummer vind je in de bevestigingsmail van je bestelling. Uw bestelnummer begint altijd met STEV, gevolgd door cijfers. Nadat je je retour hebt aangemeld, ontvang je het retourlabel. Vul de reden van retournering in op de pakbon en voeg de pakbon toe aan uw bestelling.
2. Verpak uw retourzending zorgvuldig in de originele verpakking en beschermpapier. Vergeet niet deze pakbon bij de doos te voegen. Volg de instructies van de koerier/print en plak het retourlabel op uw pakket en breng het naar uw plaatselijke postdienst.
3. Bewaar uw verzendbewijs. De verzendkosten voor retourzendingen worden niet gerestitueerd.
4. Je kunt de terugbetaling verwachten binnen 5 werkdagen nadat wij je retour hebben ontvangen en verwerkt. Alle terugbetalingen worden uitgevoerd via uw oorspronkelijke betaalmethode. U ontvangt een bevestiging per e-mail.

Retouradres

Steve Madden - DSV Solutions NL
Transportweg 7
7041 KK s-Heerenberg
Nederland 

Retourvoorwaarden

    • Stuur het artikel altijd goed verpakt in de originele verpakking terug.
    • Kaartjes, stickers en dergelijke mogen niet worden verwijderd.
    • Voeg altijd de pakbon toe, met daarop de reden van retour ingevuld.

We accepteren alleen retourzendingen van orders die geplaatst zijn op onze eigen website. Steve Madden producten, gekocht bij een van onze retailers, moeten geretourneerd worden naar waar ze zijn gekocht.

Heb je een klacht over een van de producten die je van ons hebt ontvangen? Dan willen we je vragen meteen contact op te nemen met onze klantenservice met je klacht en ordernummer. Vergeet niet om foto's toe te voegen van je klacht. Gebaseerd op je klacht en de foto's, zullen we je zo snel mogelijk een passende oplossing bieden!

Je kant onze klantenservice bereiken per e-mail: klantenservice@stevemadden.eu

Wij kunnen artikelen die gebruikt of beschadigd zijn, of op een andere manier niet aan onze richtlijnen voldoen, niet als retourzending accepteren.

Wat zijn de kosten voor het retourneren?

Als klant ben je zelf verantwoordelijk voor het versturen en betalen van je retourzending.

Terugsturen vanuit Nederland? Dat kan je makkelijk via de volgende opties:

Terugsturen vanuit België? Dat kan je makkelijk via de volgende optie:


Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Het verzenden en verwerken van je retour kan tot 14 dagen duren. Je kan je terugbetaling verwachten binnen 5 werkdagen nadat we je retour hebben ontvangen en verwerkt. Alle terugbetalingen zullen verricht worden naar de betaalmethode die je hebt gebruikt om je order te betalen. Houd daarom altijd deze rekening of dit account in de gaten!

LET OP: Bewaar je verzendbewijs van je retour tot je retour volledig is verwerkt en terugbetaald. Zonder een geldig verzendbewijs van je retour kunnen wij geen onderzoek starten in het geval van een vermiste retourzending. Dat zal dus in dit geval betekenen dat we niet over kunnen gaan op een terugbetaling.

Kan ik een artikel ruilen?

Nee, ons systeem laat het op dit moment helaas niet toe om bestellingen te ruilen. Als je graag een andere maat of kleur wilt ontvangen, willen we je vragen om jouw eerste bestelling terug te sturen en een nieuwe bestelling te plaatsen.

Worden de verzendkosten terugbetaald als ik mijn bestelling retour stuur?

Heb je verzendkosten betaald en je volledige bestelling retour gestuurd? Dan worden de verzendkosten volledig terugbetaald. Wanneer je verzendkosten hebt betaald en een deel van de bestelling retour stuurt, worden de verzendkosten niet terugbetaald. Wanneer je jouw bestelling retour hebt gestuurd en de retourzending verwerkt is in ons magazijn ontvang je een bevestiging per mail met daarin een overzicht van de terugbetaling.

Let op: we hebben het hier over de eventuele verzendkosten die je hebt betaald voor het versturen van je bestelling vanuit ons magazijn naar je verzendadres en dus niet de retourkosten.

JOUW WINKELWAGEN

Sluiten

Je winkelmand is leeg.

Totaal: 0,00
Ga naar de kassa

SNELLE BETAALMOGELIJKHEDEN

Meer betalingsmethoden zijn mogelijk bij de volgende stap.